cccarros.blogg.se

Livets alla godbitar

Julkaoset

Kategori: Carolinas

Så himla glad att jag hann med allt igår, alla klappar och julrim färdiga , julhandlat, bakat, alkoholen köpt ✔️ 👌 kan säga att de kändes att vissa låg långt bak i tiden och julkaoset osade i mitt i city. Folk stressade runt som nötter i köpcentrum, i butikerna var de som en tomteverkstad, alla kassörskor stod och slog in presenterna och frågade vems present som var vilken, folk hade ingen koll, stress stress och åter stresS! frågar mig själv varför jag alltid väntar till näst sista dan....... Skönt att jag hade Amanda med mig och vi sa till varandra att vi var lite paffa att vi hann med allt.
Vi satte oss och tog en fika. vi testa tomte latten och julmuffins på expresso house, mycket gott .... Nu är de bara en dag till jul och sen är de bara att ladda för ett nytt år 🙌😘

Kommentera inlägget här: