cccarros.blogg.se

Livets alla godbitar

Onsdag snart torsdag

Kategori: Carolinas

Ja ni imorgon är de äntligen torsdag och då får jag ledigt och ni anar inte hur skönt de ska bli,  få åka bort i ett par dagar, koppla av och få sova ut, julstress svar ja, har inte köpt en ändå julklapp och om 7 dagar är de julafton, men som min kompis Mathilda sa, de löser sig! 

Kan inte förstå att de snart gått ett år, 2014 blev inte över mina förväntningar och klarade inte de mål jag skulle. Men händer de mycket runt omkring en, är de svårt att ta tag i de där grejerna man verkligen vill. 2015 ska bli ett riktigt bra år, Med nya mål, delmål och ganska tuffa utmaningar! hoppas jag slipper operation och att jag kan få komma igång med träningen ordentligt, hoppas jag klarar mig från sjukdomar ... 
Funderar på att ändra min träning och testa något nytt, Cross fit! Tror de skulle passa mig väldigt bra. Dags att runda av. Kl står på 04, välkomnar John blund 😴



Kommentera inlägget här: